mandag 4. januar 2010

ja, vi elsker skolelivet

eller ikke. ferien er over og jeg er tilbake til livet uten et liv. oh yes. ferien har vært fint og jeg har tilbrakt den sammen med fine folk, slappet av og nytt livet. og nå er det rett tilbake til rapportskriving, dramapedagogiske opplegg, innleveriger og masse annet kjekt. gleder vi oss? øh..

vel, jeg har noe å glede meg til da, faktisk. ganske mye, egentlig! RENT-perioden begynner om to og en halv uke. jeg drar til London om en måned. dansingen starter snart opp, og jeg skal gå mange kurs. jeg drar til London igjen med klassen på musikal og teatertur i mars. i april har vi forestillinger med The Wedding Singer, som jeg forventer at dere kommer og ser :-) i mai er det russefeiring, og i juni er vi FERDIG! farvel grunnskole, farvel videregående... hello livet!

håper alle har hatt en like fin jul som meg :-) wiho!

6 kommentarer:

Silje sa...

LONDON'S CALLING!! :D

camilla sa...

gleder meg :D

Anonym sa...

*host* London calling, Silje ;)
THE CLASH! YEAH!

Men ja, gleder meg til London også :D og litt russefeiring(blandet følelser om det, heh) Men gleder meg mest til London ^^ vi skal få det så kos! Og så må vi drikke Pimms, Camilla :D du vil absolutt like det om du ikke liker øl ^^ (bedre alternativ siden du ikke likte den engelske cideren du drakk på Pingvinen ;) ) http://kayleighokeefe.files.wordpress.com/2009/05/pimms_jug.jpg

camilla sa...

vi skal definitivt drikke Pimms, Kat, og vi skal masse ut på puuuub :-) jeg gleder meg!
og eplecideren på Pingvinen smakte øl, usj :b

Christina sa...

Likte du ikke pærecideren? Den var jo kjempegod. Ikke skjønner jeg hvorfor folk kallr MEG for kresen..
Henyways, London blir bra, og jeg kommer på forestilling i april.

Kos og klem!

Kode: un-filet (haha)

camilla sa...

nei den var ikke så veldig god :b for mye ølsmak x]
yay, looking forward to it all!

kozzz