tirsdag 29. desember 2009

Songbirds


Jeg sitter med de to beste jentene i verden og koser meg som bare juling. Søte jentene mine spiller gitar og synger til meg og de er så flinke begge to. Jeg har så lyst å lære meg å synge! Spesielt når jeg sitter og høres på dem. "unforgivable sinner" med Vilde og Margit er så herlig! Jeg har en film hvor de synger jeg egentlig har veldig lyst å vise dere, fordi begge to og spesielt margit på den sangen synger så bra , til tross for en spesiell versjon, men jeg får ikke lov... Men jentene må oppleves. De er verdens herligste :)

3 kommentarer:

Vilde sa...

WHAT !? har du en film av oss der vi synger ? Den vil jeg gjerne se ! :P <3 Tihi !

camilla sa...

haha , den norske versjonen av Rent vel :b kaan jeg legge ut ? (a) :D

Vilde sa...

hahahaha !!!! kanskje, kanskje ikke :P Vent til neste år ! :D