tirsdag 15. desember 2009

bored?

hva er det med folk og å kjede seg? hva i alle dager skulle det være godt for? jeg var sånn før jeg også, det er ikke det, men nå.. nå har jeg liksom ikke tid! jeg har så lange dager og så mye jeg skal gjøre døgnet rundt, at jeg har rett og slett ikke tid til å kjede meg! har du hørt det så gale? nå er det nesten sånn at jeg skulle gjort hva som helst for å kjede meg litt - bare fordi jeg har så sinnsykt mye jeg har lyst å gjøre på som jeg kunne fylt tiden med, som jeg rett og slett ikke har tid til! jeg kan nesten ikke skjønne at det går an å kjede seg. er det ingenting i verden man kunne tenke seg å finne på der og da? ingenting man kan eller burde gjøre? til alle dere tullinger som driver og kjeder dere: utnytt tiden deres! spesielt til alle "små". plutselig har du mye du vil, men ingen tid i det hele tatt! jeg angrer på at ikke jeg utnyttet tiden jeg hadde da jeg var liten.

hva jeg ville gjort om jeg kunne gjøre akkurat hva jeg ville i verden:

danse (+ evt spille/synge) i en musikal på West End. BIG DREAM! <3 (bilde fra musikalen Chicago)


eller kanskje reise til et fint og avslappet sted? se så deilig!


reise verden rundt er også noe jeg har veldig lyst til. ahh

2 kommentarer:

Anonym sa...

jeg gleder meg sykt til etter 21 desember, for da er skolen endelig ferdig. Da er det bare max avslapning!!!

camilla sa...

yeah, me too! blir deilig :-)