tirsdag 1. desember 2009

two days of inspiration

jeg har så mye å glede meg til nå at det er helt vilt! har endelig begynt å se lyst på det meste, og prøver å stresse ned. selvom jeg er fremdeles er ganske skolelei er livet nå ganske bra! og det føles fantastisk.

første "gledesegtil-dag" er i morgen (tirsdag), fordi jeg da er ferdig med både scenografi-prosjekt og gen.prøve på fortellerprogrammet jeg egentlig ikke skjønner meg på. skal feire med juleshopping i byn, mest sannsynlig med Vilde. dessuten er det 1. desember!

de litt større tingene følger etter de også, som perler på en snor:
- JARAN FYLLER 18 11.DESEMBER! glemte å skrive dette i det opprinnelige innlegget, noe som såklart er veldig dårlig, siden han er så snill og grei og vi er verdens beste venner :-) nå håper jeg du ble glad, Jaran!
- om to uker skal Madeleine, Therese, Yassi og meg ha et underholdningsopplegg på barneklinikken på Haukeland Sykehus, noe som blir kjempekoselig :-)
- om tre uker er det JULEFERIE som skal nytes med familie, venner, June sin julekonsert, avslapping og lesing.
- om to måneder drar jeg til LONDON i en uke med familien, noe som blir diggdiggdigg!
- om tre og en halv måned drar jeg til London IGJEN, denne gangen med klassen på mange musikaler og gøy :D the week of my life? probably! blir dessuten igjen en halv uke hos onkel og tante :-)
- om fire og en halv måned er det FORESTILLINGSPERIODE på musikkteateret!
- om fire-fem måneder er det RUSSETID (selvom jeg ikke er av de som gleder seg aller mest til det)
- om seks og en halv måned er jeg FERDIG PÅ VIDEREGÅENDE ! sol, sommer og FRI, FRI, FRI!

våren kommer til å gå råfort. det er så mye kjekt som skjer, med korte mellomrom. dessuten blir det lyst, fint og forhåpentligvis varmt. :-)

LIVET SMILER!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Du glemte bursdagen min...

camilla sa...

oi, beklager. det er jo såklart den største begivenheten av de alle !

Celine sa...

Det er ikke en kjole. Det er et korsett, og den er i fra charlotterusse.com og så er det er skjørt og det er i fra forever21.com :)

Anonym sa...

Veldig bra redigert! =)

Det derre ordbeskyttelsesordet mitt var foresten pophane! =)

Kat (fordi kommentarfeltet ditt nektet meg å ha openID!!!!) sa...

Du glemte 19årsdagen min inni der! (som er så klart større en Jaran sin usle lille 18årsdag :) haha)