onsdag 2. desember 2009

One song glory

Coop Extra har for tiden salg på julecder, 3 for 2oo kr, noe jeg igår utnyttet! burde kanskje ikke reklamere for dem, burde heller skrike ut at KIWI ER BEST, men nå er det nå en gang sånn at jeg likte dette tilbudet, og da må jeg jo gi dem litt cred! dessuten selger ikke Kiwi cder uansett. hvertfall, jeg kjøpte da Peter Jöback "Jag kommer hem igen till jul", som absolutt var et godt kjøp! den er nydelig. kjøpte også "Putti Plutti Pott" som bare er helt fantastisk, og "Nå er det jul igjen" som jeg ikke har hørt på enda, men som inneholder en del av de mest populære norske julesangene. gleder meg til å sitte og pakke inn julegaver med denne musikken i bakgrunnen!



mens jeg først faktisk har et innlegg om musikk, som er ganske ulikt meg, kan jeg skrive opp en liste over ulike cder jeg har lyst på. bare sånn på gøy! woho
- alt av Michael Jackson (spes. This Is It)
- alt av Kent
- noe eller alt av The Killers
- Susan Boyle - I Dreamed a Dream
- Andrea Bocelli - My Christmas
- Peter Jöback - East Side Stories
- Elisabeth Andreassen og Rein Alexander - Julenatt
- Foo Fighters Greatest Hits

sikkert mye annet også, men det var hvert fall noe av det. har hvert fall veldig lyst på noe av Kent! og så Andrea Bocelli.

6 kommentarer:

Anonym sa...

The Killers kommer alltid med julesang :)
Great big sled? Don't shoot me santa claus? Happy Birthday Guadalupe?

Jeg gleder meg til å høre på Putti Plutti Pott 23 desember for å bake pepperkaker og pynte juletreet med min bror (og valpen ^^ og Salem så klart!(!!!))
btw, se forrige blogginnlegg og les kommentaren min.

Anonym sa...

å ja, jeg trodde du skrev julesanger, hahah, så mye leste jeg tekten over listen.

Skal vi se, The Killers, ja. Ikke kjøp den siste :( jeg er ingen stor fan av den cden :'( de var bedre før buuuuhu :'( jeg vil ha det gamle THe Killers.
Hot FUss er egentlig et MUST fra the Killers, alle må ha hørt den!!! Elsker ALLE sangene på den cden!!! Evt kjøp Sam's Town for da var de forsatt på topp :) og Sawdust er gøy dog mye covere men gamle demoer som er spilt inn på nytt :) men ikke kjøp Day & Night :( den er liksom ikke FOR gale, men det er ikke det fantastiske The Killers!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!(jeg er helt på gråten nå, gud, som jeg skulle ønske de ikke haddet forandret seg sånn på Day & Night, har noen fine sanger som Goodnight, Travel Well, Losing Touch og Spacemen, men cden i helhet er ikke like fantastisk som de andre :'(((( )

Forresten, haha, skal ikke nevne navn men en viss person har Kent som yndlingsband ^^ (og nei det er ikke meg :D )

camilla sa...

hahaha, det er så morsomt, du har så god peiling at med en gang jeg nevner musikk skriver du nesten en stil :D haha. men takk for tips! og kommer denne personen tilfeldigvis fra Bodø ? :b

kristina sa...

i neste sommer skal jeg på konserten til andrea bocelli i italia :D han er dødsflink!

Anonym sa...

hehe, tilfeldigvis, ja ;) men fant ut noe litt dumt i dag, som jeg egentlig hadde mistenkt en stund -__-* men jaja x)

Christina sa...

kos deg!