søndag 20. desember 2009

jeg vil være fri

jeg tror ikke det er noe annet i verden jeg gleder meg mer til enn når jeg er ferdig med videregående i juni. det er ikke det at jeg ikke trives, for det gjør jeg så absolutt! vi har en heidundrandes knall klasse, mange trivelige lærere og forsåvidt ganske greie fag. men jeg er så ufattelig lei av å alltid ha noe hengende over meg som jeg burde ha gjort, når jeg ikke har verken tid, lyst eller energi til å gjennomføre det! når vi i tillegg skal få vurderinger på disse utmattende tingene som faktisk i verste fall kan ødelegge hele fremtiden vår yrkesmessig topper det kransekaken. nå er jeg klar for å bli ferdig. jeg vet jeg kommer til å være en sikkert minst like travel jente etter videregående som jeg er nå, og at jeg kommer til å slite meg ganske mye ut da også, men jeg gleder meg likevel. jeg gleder meg til at når jeg har fri så har jeg faktisk FRI! da blir det ikke lenger slik at jeg må gjøre lekser når jeg egentlig har fri. og det er en befriende tanke det! ah, da skal jeg nyte livet maks. jeg gleder meg!

2 kommentarer:

Anonym sa...

jeg forstår.
Men nå har vi heldigvis 2 uker uten noe hengende over oss. Heldigvis! Siden vi(hvertfall vi som kom på prøven på mandag) ikke trenger å uro oss for å lese/skrive oppgaver i julen :) yey! Velfortjent juleferie!

Anonym sa...

btw, jeg har lastet ned Spring Awakening, så hvis du vil se den en gang, så kan du se hvor gøy den er :D haha. (men det er handy cam som har filmet inn, siden det var det beste jeg fant :P hehe)