søndag 22. november 2009

just walk away

uken som kommer kommer til å bli tipp topp! hvertfall håper jeg det. i morgen drar jeg til Stord, hvor jeg blir til onsdag. onsdag kveld skal jeg på DNS og se Jan Herwitz med Ingrid og Ida, noe jeg tror blir bra! torsdag er det skriveøkt i norsken, som jeg egentlig ser på som nesten avslapping; 4 timer skriving? null stress! så er det selvfølgelig musikkteater, noe jeg gleder meg som en GAL unge til! har ikke vært skikkelig på musikkteater siden søndag forrige uke, og det torturerer meg! spesielt når de finner på gøye ting som koreografikonkurranse og øving på piruetter og spinninger når jeg ikke er der... så torsdag blir toppers! søndag skal vi ha enda en forestilling på Et Drømmespill (i skoletiden) og hadde det ikke vært for det hadde jeg dratt på Lagunen på flash mob! om kvelden er det Putti Plutti Pott og kanskje ut og spise med en gjeng fra klassen! kjempekos. lørdag tenkte jeg å ta litt rolig juleshopping for meg selv, og kanskje en tur innom Forum hvor Rock'n Rolf har avslutningsshow, også er det julebord på Rick's på kvelden! det blir knall! søndag skal jeg kanskje ut i Fana og se noe greier (Lars Vaular og Soul og noe), men det får vi se an. uken ser i alle fall ut til å bli tipp topp, og jeg gleder meg :-)


disse søte sjarmtrollene drar jeg til i morgen. er det rart jeg gleder meg?

3 kommentarer:

Silje sa...

duuu? skal vi ha forestilling på søndag i skoletideen?

camilla sa...

woops , fredag -.-

June sa...

sv: Det gjør vi. Jeg kommer på teateret 17. desember, pluss at JA, det blir julekonsert. 27. desember klokke 18.00! :)
PS: Gleder meg til å gi deg en good klem!