fredag 20. november 2009

contact

herre salomon, jeg savner teateret noe så sykt akkurat nå, det er helt ekstremt! det er bare fem dager siden forestillingen, altså siden jeg sist var der, men jeg merker det så utrolig på meg nå at en torsdag har passert uten at jeg fikk vært på øving! jeg savner dansingen, jeg savner folkene, jeg savner selve øvingen, jeg savner å sitte og skravle og danse i en time før alle andre kommer, jeg savner å sitte i to timer og se på Rent-øving og jeg savner Marita! de hadde tilogmed superkul øving igår - koreografikonkurranse?! jeg også vil! det irriterer meg grønn at vi skulle ha forestilling på skolen igår så jeg ikke fikk øving. i tillegg får jeg bare med meg en time av øvingen på søndag pga personalmøte på jobb. håper bare den ene timen blir fylt med dansing da i det minste, ellers går jeg og legger meg. aah, jeg savner AMT !


fant ikke noe bilde, så ble dette bildet fra London-versjonen av musikalen We Will Rock You. kjempebra forestilling!

Ingen kommentarer: