torsdag 12. november 2009

goddamnit

jeg trodde jeg var klar. jeg trodde det skulle gå fint, og at jeg endelig skulle bli ferdig. jeg skulle bare øve gjennom det en gang, så var jeg klar for fremføring av fordypningsemnet i morgen. men gjett hva? jeg må forandre på alt! hele powerpointen, hele fremføringen. jeg var ikke kommet halvveis i presentasjonen engang, og jeg var allerede over tiden. og da har jeg nesten ingen detaljer allerede! nå må jeg forandre hele greien. åååhr!

jeg er så sint, jeg er så frustrert, jeg er så lei, jeg er så sliten, jeg er så utmattet! jeg klarer ingenting! jeg vil få utslipp for følelsene mine, men uten å grine. men hvordan?
jeg sparket til pc'n min, men ikke hardt nok, fordi jeg var redd for å ødelegge den.
jeg kunne sparket til veggen, men da ville jeg vekket min bror.
jeg kunne gått en tur, men mamma og pappa ville våknet, merket det og blitt bekymret om noen gikk i ytterdøren.
jeg kunne hoppet opp og ned, men da også ville jeg vekket min bror.
jeg kunne skreket av all min makt, men da ville jeg vekket hele huset.
så.. jeg kunne grått, og da blir det det jeg gjør. faen!

4 kommentarer:

Maarth sa...

Huff da. Det hørtes ikke noe særlig ut. Får håp det ordnet seg for deg til slutt... :-)

Mia sa...

sv; Tusen takk for kommentar : -)

Vet du hva som hjelper? SMIL OG SKRIK! Ting ordner seg alltid til slutt. Få utløp for følelsene dine, for det hjelper veldig.

Vilde sa...

Camilla kjære <3
neste gang ringer du meg! <3
det er ikke greit og føle at du ikke får til noe og at alt går gale. men det går fint <3

jeg er her alltid for deg uansett vet du ! <3

<3<3<3 kjempe glad i deg :)

Silje sa...

ja, ring noen! du kan allti ringe meg, det VET du!
Håper det går bra med deg no!

glaad i deg Mufflo mi! <3