onsdag 11. november 2009

musikkteaterhelg

denne helgen skal bli så bra! i mine øyne har den startet nå. jeg skal riktignok på skolen i morgen og fredag, men jeg tror det er en bra ting. i morgen skal jeg ha fremføring på særemnet (hvorfor skriver jeg blogg da? burde jo øve), og det blir så fantastisk deilig å bli ferdig med det! skoledagene ellers består av drama, så det skal jeg klare. men grunnen til at jeg altså føler det er helg nå, er fordi jeg har hatt øving idag, og skal ha det til helgens ende. idag var det Svartediket-øving, i morgen er det vanlig øving (til høstshowet), på fredag er det øving på danser + generalprøve, lørdag er det Rent-øving (som jeg er på bare på gøy) og forestilling (!!!) og søndag er lik som lørdag. kan helgen bli bedre? det er jo dette som får meg til å fungere! ah, herlig :-)

så, det dere har å gjøre for å sette toppen på kransekaken for meg er å komme og se forestillingen lørdag eller søndag kl. 19.00! info står til høyre. kom, kom, kom!


Hanne Mellingen & Preben Hodneland i rollene som Mimi og Roger. Rick's i januar :-)

Ingen kommentarer: