søndag 8. november 2009

today for u, tomorrow for me

jeg er nervøs for morgendagen. vi skal ha ranskurs på jobben, noe jeg har hørt kommer til å bli ganske realistisk, og å skulle bli ranet er jeg ganske sikker på ikke kommer til å bli livets høydepunkt. attpåtil skal det være væpnet ran, altså med kniver og skytevåpen, og jeg er virkelig livredd for den slags ting! det er riktignok ikke helt ekte det de bruker i morgen, men for meg har ikke det så mye å si - de gjør det jo uansett så realistisk som mulig! jeg får liksom angst og blir livredd og paranoid (sånn helt seriøst) etter å ha sett krimserier o.l. med våpen i, og i morgen skal jeg få det trykket opp i trynet?! må si jeg er temmelig spent på hvordan det kommer til å gå. men det vil jo definitivt bli en lærerik opplevelse, og det er vel bedre å oppleve dette for første gang på kurs, og ikke i en ekte situasjon! noe jeg virkelig håper jeg aldri opplever. så, nå skal jeg lade opp for i morgen! wish me luck!



still: skal jeg bytte til blogg.no eller ikke? trenger flere meninger

7 kommentarer:

Vilde sa...

Lykke til Camilla :D de går hel sikkert fint ! <3

Ja du skal bytte til blogg.no!
MYE enklere å komentere der ! :D <3

sunniva sa...

sv: Tusen takk : D

Maarth sa...

Ikke bytt til blogg.no! :-)

Anonym sa...

Hehe, vi har bare brannkurs, som skal være realistiske. Jeg har bare trengt å gå en gang da, pga jeg ikke jobber i selve lokalet på Hulen, de ville bare ha litt realistiske hvordan det kunne vært. Haha, morsomt, hvordan noen ropte: Det brenner, det brenner på Hulen. Så la en seg ned og latet som han var skadet, og ble båret ut av de som hadde ansvar under den øvelsen, haha.

Men du klarer det sikkert i morgen fint :)
Still, Blogg.no: nei. Wordpress eller blogspot: ja :)

Mia sa...

sv; Tusen takk : -) Må jo sette pris på de menneskene jeg er glad i.

Rankurs høres skummelt ut. Håper du greier deg gjennom morgendagen! Lykke til ; -)

Anonym sa...

fordi blogg.no er for fjortiser og du kan ikke trykke på eldre innlegg uten å måtte trykek på HVER ENESTE innlegg for å se bildene og det, kjipt når man har lyst til å lese hele bloggen, men man har over 100 innlegg du må trykke åp hver eneste en! Så derfor er det enklere meg blogspot eller wordpress :D og Wordpress kan du se hvordan folk kom seg inn på bloggen din, som at de søker på google: Søte katter, og så har du de to ordene i bloggen din, så finner de det :) og så får du en statistikk over den siste måneden din med besøk på siden din.

Maarth sa...

Sv: Jeg mener det fordi blogg.no er full av irriterende reklame, kommenteringen er ekkel (lettere hos blogspot når man er hos blogspot selv), og arkiveringen av gamle innlegg er teit. Blogspot er mye bedre, syns jeg.