fredag 6. november 2009

no day but today

idag har jeg sovet leenge, noe jeg ikke har gjort på en god stund, tror jeg. og gjett om det var deilig! det eneste negative med det er at det går vekk så utrolig mye av dagen. men hey! det tar jeg igjen.

så, nå skal jeg i gang å jobbe videre med fordypningsemnet en god stund, før jeg drar til byn med Vilde for å se Michael Jackson-filmen "This Is It", som jeg gleder meg veldig til å se! Vi skal jo ha noen MJ-numre med på høstshowet neste uke, så kanskje filmen får meg enda mer giret på å gjøre disse numrene bra! etter kinoen skal vi hjem til Vilde en tur for å øve masse på koreografiene vi skal ha på høstshowet, spesielt da Thriller og I've Gotta Feeling. tror dette skal bli en bra dag! :-)

1 kommentar:

Silje sa...

SANT filmen var bra??:D gir deg vel masse inspirasjon no ^^
<3