tirsdag 3. november 2009

stressuke

denne uken er utrolig stress! idag hadde vi kristendomsprøve i 5(!!!) kapitler, i morgen skal vi ha skriveøkt i DOS hvor vi skal skrive rapport pluss at vi skal ha fremføring i teaterhistorie om Tolvskillingsoperaen, og på torsdag skal jeg ha fremføring av fordypningsemnet(!!!). i tillegg må jeg lære meg I've gotta feeling-dansen skikkelig til torsdag om jeg skal få danse den på høstshowet, ooog jeg må lære meg Svartediket-dansen! hvordan skal det gå?
i helgen har det vært mye rart, inkludert 18årsfesten min, så jeg fikk ikke tid til annet enn kristendomspugging og å lese ferdig Tolvskillingsoperaen. idag var jeg på jobb, så fikk så vidt gjort hva jeg skulle på Tolvskillingsopera-prosjektet. i morgen og onsdag går hele ettermiddagen og kvelden med på fordypningsemne-jobbing. når skal jeg få tid til å danse, da? hjelp!

så, for å komme gjennom denne uken tenkte jeg å gi meg selv en belønning hvis jeg gjennomfører alt jeg skal, men jeg vet ikke helt hva. ideer?
jeg tenkte kanskje jeg skulle ta fredag som en skikkelig avslappingsdag, hadde det vært noe? ligge under dynen og spise masse usunt og se Twilight eller noe. ettermiddagen går mest sannsynlig med på kino med Vilde for å se "This is it", men jeg må ha en annen belønning enn det. hjelp!

3 kommentarer:

Vilde havre sa...

Sove hos meg spise masse usunn mat pizza og se gode filmer hele kvelden :D

camilla sa...

høres egentlig ut som en ganske god plan :D men skal jobbe på lørdag da . men kunne funket !

♥ MIA KIM sa...

Høres ut som en hektisk uke du har i vente : -) Da er det viktig å sette av tid til seg selv også, får å lade opp batteriene!