tirsdag 17. november 2009

we're okay

lite blogging den siste tiden, men jeg har vært skikkelig travel, så det har sin naturlige forklaring. men jeg har også hatt det gøy! akkurat nå er livet bra, selvom resten av uken er litt lite fristende.

jeg har nå offisielt blitt ferdig med fordypningsemnet (tar skriveøkten litt som det kommer), og det føles herlig! føler nesten et halvt tonn med drit ble løftet av skuldrene mine. jeg har også tilbrakt store deler av helgen (torsdag-søndag) i kulturhuset i Ytre Arna, på høstshow-øving, generalprøver, Rent-øvinger og selvfølgelig de to høstshow-forestillingene. det har vært en helt fantastisk helg, sammen med masse flotte mennesker, både instruktører, venner og små "døtre", og jeg har fått koble ut og gjort akkurat det JEG vil - nemlig danse, tøye og å rett og slett bare være på musikkteateret! det føles utrolig deilig. nå har jeg også klart å skaffe meg fri fra jobb mandag neste uke, så da skal jeg tilbringe sykemeldingsdagene mine (mandag-onsdag) hos bestemor på Stord. blir deilig å komme seg litt vekk nå merker jeg!

så, som sagt er resten av uken litt lite fristende. vi skal nemlig ha en hel haug av forestillinger på skolen, i tillegg til en norsk-test, og jeg går glipp av torsdagens musikkteaterøving. lørdag skal jeg jobbe i åtte timer, som er ganske lite fristende etter en slik uke, og på søndag får jeg bare vært på øving i speilsalen i én time før jeg må på personalmøte på jobb. arg, for et slit! men etter denne uken skal ting bli bra!








så må jeg bare få sagt at jeg er ufattelig glad for at jeg har så herlige folk rundt meg i livet. jeg har helt fantastiske og unike venner som støtter meg uansett hva, jeg har lærer(e) som passer på at det går fint med meg, jeg har musikkteaterleder, danseinstruktør og sangpedagog som gir gode råd og prøver å få meg til å slappe mer av. ikke minst har jeg to herlige foreldre man kan vekke midt på natten om det er noe! tusen takk til alle sammen. høres klisjé ut, ja, men jeg mener det - dere betyr mye!

2 kommentarer:

Silje sa...

du e litt klisje e du ^^
men er derfor vi e glad i deg, lille venn <3

Anonym sa...

Av og til er det klisjé som skal til.

Kjenner akkurat nå at jeg er sliten fra denne uken.