mandag 9. november 2009

sykemeldt

nå har jeg altså fått sykemelding fra skolen! etter at jeg brøt totalt sammen natt til torsdag og ikke visste hvor jeg skulle gjøre av meg, og heller ikke følte jeg kom til å klare noe, var jeg hos rådgiveren på skolen idag. flink som jeg er begynte jeg å grine der også, som endte med at hun sendte mail til min kontaktlærer for å opplyse om situasjonen, som hun igjen skulle videresende til mine andre lærere, og kom frem til at jeg burde ta ut sykemelding. dermed ble jeg sendt hjem fra skolen to timer før vi sluttet, rett inn på legekontoret for å snakke med legen. der fikk jeg ut en sykemelding ut uken, men siden jeg på skolen på torsdag og fredag (har forestilling på skolen neste uke!) fikk jeg også sykemelding noen dager etter forestillingene. dermed er jeg sykemeldt ut denne uken (hjemmeværende t.o.m. onsdag) og mandag til onsdag om to uker. rådgiveren sa klart fra at disse dagene skulle brukes til å slappe av og koble ut fra skolen, gjerne gjøre ting som å gå på tur, gå på kafé, snakke med noen om ting og ellers andre ting som får meg på andre tanker, og ikke på å sitte med nesen trøkt ned i skolebøkene. og ja, jeg skal så visst følge hennes råd! håper jeg kommer tilbake til meg selv snart.


kanskje det blir noe sånt jeg slapper av med denne uken?

3 kommentarer:

Christina sa...

God bedring, da..

Anonym sa...

du får ha god bedring, så håper jeg du blir bedre igjen :)

Oda sa...

Hei hei :D Visste ikke at du hadde blogspot! :D God god bedring, og stikk gjerne innom bloggen min:
odasolberg.blogspot.com

Klem fra Oda