torsdag 5. november 2009

la vie bohem

nå har jeg akkurat kommet hjem fra øving på musikkteateret, hvor jeg har vært i 6 timer nå. og vet dere hva? jeg elsker det. det er helt utrolig hvor mye energi og godt humør man kan få bare etter en øving! natt til i dag satt jeg oppe til ca halv 4 fordi jeg skulle gjøre klar særemne-presentasjon, men kom jo ingen vei og ble skikkelig deprimert og brøt helt sammen. var helt ute og kjørte i natt, nesten litt skummelt! så forsov jeg meg i morges, men da anbefalte mamma og pappa meg å heller bare bli hjemme og heller jobbe videre med særemnet da. riktignok for seint levert, men har snakket med læreren hvertfall. men poenget mitt var egentlig hvor fantastisk øvingene kan være - vi har danset i mange timer nå, jeg har hatt sykelig masse energi, har stått på som en hest og kom mye lenger ned i spagat enn hva jeg har gjort på flere år! så nå er jeg superhappy og full av motivasjon. bare etter én øving. humøret gikk fra bunn til topp, alt takket være denne ene øvingen. right now I could do anything :-)


minst så glad er jeg nå etter øving :-)

vi skal forresten ha Høstshow med alle gruppene neste helg :) Kulturhuset Ytre Arna, lørdag og søndag 14. og 15. november, kl. 19.00 :) kom og se!

overskriften er forresten navnet på en av sangene i Rent som 16+gruppen på musikkteateret setter opp på Rick's i januar. er helt hekta på de sangene for tiden!

2 kommentarer:

kristina sa...

sv; ja, det blir gøy å øve på svartediket igjen. lenge siden vi kunne den 100% :-)

Anonym sa...

Du skulle jo være med på byen, og så var du syk(eller "syk"?) Du skulle vært med :( :)