mandag 9. november 2009

et klimavennlig Norge

da vi var på kino og så This Is It på fredag så jeg denne reklamen for første gang. herlighet, så genial! hihi, jeg er sær, jeg vet det, men jeg digget den! er så kult med sammensetninger av masse ulike lyder som blir så bra! stilig altså. og ja, ikke minst er jo budskapet ganske godt da! jeg er ikke sånn hyperaktiv miljøsakskjemper, men jeg er i alle fall litt engasjert innen dette feltet, og håper folk snart tar til vett og faktisk bryr seg om miljøet.

må bare få sagt at videoen de hadde laget til "Earth Song" som skulle vises på Michael Jacksons "This Is It" på o2 i sommer er utrolig fin og rørende, og en virkelig tankevekker! ta deg en tur på kino og se This Is It så skjønner du hva jeg mener. :-)

3 kommentarer:

Klimaløftet sa...

Hei, fint at du likte videoen. Det ligger to versjoner av den på YouTube:

Lang video: http://www.youtube.com/watch?v=vEDDfThPBNw

Kort video: http://www.youtube.com/watch?v=PH1s56ae6y0

For å lage din egen klimabeat kan du får inn på Lyden av et klimavennlig Norge

WORLD OF DRAMA sa...

gleder meg masse til å se this is it, har sett frem til det leeenge ! <3

WORLD OF DRAMA - klisjebarnet.wordpress.com

Vilde sa...

Eg elsket den angen fra michael Jackson, og den klima tingen var det den kue som vi satt og smilte til ? :) Den der de panter flasker og raker løv osv?