onsdag 4. november 2009

utfordret!

Katrine har utfordret meg! tror jeg har gjort dette før, men greit nok

1. Gå inn på Mine Bilder-mappen.
2. Velg den 4. eller 7. mappen.
3. Finn fram det 4. eller 7. bildet.
4. Sett inn bildet i et innlegg, og skriv litt om det.
5. Utfordre 6 nye, legg uten linken til de du utfordrer, og gi beskjed om utfordringen til de du utfordrer


Mitt bilde (mappe 7, bilde 7):

Dette er da Margit i sin nydelige kjole i Maren sin Sweet16-feiring :) har ikke så mye å si om nettopp bildet, så kan heller si såpass at det var en kjempekoselig og kjekk kveld. også kan jeg fortelle dere at Margit er en kjempesøt person som jeg har blitt utrolig glad i den siste tiden, da vi i løpet av de siste par månedene har blitt ganske gode venner. :) utrolig glad for å kjenne hun!

ehm, utfordre ja.. da får det bli Margit, VildeH (når du får blogg), VildeK, SiljeK, Hanne og Kristina!

btw, kan gjerne få flere kommentarer på om jeg skal bytte til blogg.no eller ikke :)

4 kommentarer:

Hanne sa...

Jeg skulle gjerne gjort det hadde det ikke vært for at bilde både bilde nr 4 og 7 i både mappe 4 og 7 så totalt noldus ut! haha:P

Vilde sa...

Hatta hatta !! alleredeutfordret før eg får blogg :P ikke dårlig :D <3

Mia sa...

sv; Ja, vi jenter er kompliserte, men vi tenker litt lenger enn gutter og : ) det kan vi merke veldig godt!

Hvis du er interessert i å bytte platform til blogg.no eller en annen. Så burde du være 100 % sikker før du bytter, for da blir det lettere for lesere å følge deg : -) Jeg er veldig fornøyd med blogg.no, og er til å anbefale!

Mia Kim sa...

sv; bare hyggelig å tipse : -)

den deoderanten gjør underverker. selvom man har lite eller mye problemer det, så løfter det veldig mye av skuldrene. spesielt i tenårene og ungdomstiden : -)