onsdag 4. november 2009

arti, arti

jeg sitter og surfer litt rundt fra blogg til blogg, helt random, og whoops! der kom jeg innpå bloggen til en nordlending jeg møtte på Malta.

jeg var altså på Javiera sin blogg, hvor Mia Kim hadde kommentert. jeg gikk inn på hennes blogg for å sjekke den ut, og ser at hun har blitt kommet på andreplass i en blogganbefaling hos Reni Johnsen. jeg går innpå hennes blogg for å se litt mer på den, og leser "jeg og min forlovede...". jeg scroller opp igjen for å se hvor gammel hun er, leser "17, Sortland" og tenker "hey, er det ikke der Elisabet og de kommer fra?" og ser litt etter linker. jeg ser på "siste kommentarer" at en Elisabet har kommentert, og trykker innpå, med stor tvil om at det er henne. men hey, jaggu var det rett! superuinteressant for dere, men jeg lo litt selv.

btw, jeg vurderer å bytte til blogg.no. hva synes dere?

3 kommentarer:

Anonym sa...

blogg.no er ikkje kult. Wordpress er kult :D

Hane sa...

blogg.no er myyyye bedre!! :)

Reni Johnsen sa...

Sammentreff sier du? Jeg landa akkurat her inne på bloggen din, og leste tilfeldig nedover gjennom arkivet, og leser meg selv:P Morsomt :D