lørdag 7. november 2009

this is it

nå har jeg sett This Is It, og JA den var bra! i hvert fall syntes jeg det. var litt trist å se den, men ikke nødvendigvis bare fordi MJ er død! det som ga et slikt inntrykk på meg var kanskje mer det å se hvor utrolig mange som faktisk var med på å lage i stand hele det spektakulere showet han skulle ha i London - dansere, sangere, musikere, produsenter, teknikere, ++ - og som aldri fikk sett det ferdig. hele filmen begynte med intervjuer av noen av danserne og sangerne fra under og like etter audition til showet, og da kom de med kommentarer som "jeg har danset MJ-danser siden jeg var 5 år, og nå skal jeg få danse dem for og med ham" , "den sangen var den første jeg sang på skolen, og nå skal jeg synge den sammen med ham" og "å få danse sammen med MJ er utrolig kult, men dette er bare begynnelsen! å danse på showet kommer til å bli helt fantastisk" og jeg visste at det de gledet seg sånn til aldri skjedde - da kjente jeg en liten klump i halsen. men MJ var, og er, unik.



jeg skal innrømme at jeg aldri var noen stoor MJ-fan før han døde. jeg likte musikken og dansen, men jeg tror jeg nesten tok ham for gitt. etter at han døde, derimot, har jeg virkelig fått sansen for fyren! høres i grunn litt stygt ut, men jeg har liksom "oppdaget ham på nytt"! og han er fantastisk.

så ja, jeg ønsker meg Michael Jackson filmer og cder til jul. :-)

2 kommentarer:

Mia sa...

Jeg var eller er ikke så stor fan av MJ. Alikevel, så er det jo synd at kongen av pop er borte. Jeg vet ikke om jeg har lyst til å se filmen, men ettersom at den kun går de 2 ukene, så får jeg vel sjå om det blir noe "This is it" på meg : -)

Silje sa...

CAMILLA!! I love MJ ^^
Eg ønsker meg den filmen til jul:O Bare så du vet det ^^

loved the movie! Meg å Ena ska se an igjen te uken:D være me?