tirsdag 26. januar 2010

just for fun

jeg har utfordret meg selv! haha. fant en utfordring på Julie sin blogg og den virket arti, så..

Utfordringen:
1. Åpne SMS-innboksen på mobiltelefonen din.
2. Hold inn "bla-knappen" mens du teller til fem.
3. Den første setningen i den meldinga du stoppet på, skriver du inn som svar på det første spørsmålet.Deretter holder du inn knappen på nytt mens du igjen teller til fem. Den første setningen i denne meldinga skriver du inn på spørsmål nummer to. Sånn gjør du videre på alle andre spørsmålene.
4. Så utfordrer du 6 andre bloggere.



hva sier du til sjefen din når du kommer for sent på jobben?
- Dagens dato hvis hun skal ha pengene med en gang

Hva sier du når du er på et offentlig toalett og du oppdager for seint at det er tomt for dopapir?
- mulighet for å jobbe fra 15 til 22 idag ?

Hva sier du hvis du er vitne til at en gammel dame sklir og brekker lårhalsen?
- ok :-)

Hva er din beste sjekkereplikk?
- orh. ok...

Hva svarer du hvis din kjære spør "Vil du gifte deg med meg?
- jeg kan ikke være med å danse på asko


Jeg utfordrer:
Katrine
Vilde
Margit
Christina
Karina
Silje

2 kommentarer:

Tom A. Hansenq sa...

Hei hei!

Fant bloggen din etter et søk på Google. Ser at du liker musikaler og å danse. Tenkte jeg kunne tipse deg om en ny musikalutdanning som jeg og et par andre starter opp i Oslo fra og med kommende høst.

Se www.musikkteaterskolen.no

Ønsker forøvrig lykke til med RENT :)


Mvh
Tom A. Hansen

camilla sa...

Tusen takk for det! :) var faktisk inne og studerte sidene deres igår, virker utrolig gøy! så kanskje jeg dukker opp på audition :)