onsdag 4. februar 2009

camilla's going fat

mm, nå skal jeg egentlig gjøre lekser (begynner på det snart!), også sitter jeg og spiser snop. masse godt engelsk snop :) jeg er såå glad for å ha litt engelsk snop nå, det hjelper så sinnsykt på humøret! you'vo got no idea.
seriøst, jeg kommer til å hamstre med meg KJEMPEMASSE snop når jeg drar hjem igjen fra england. tror jeg har begynt å bli littegrann lei av norsk snop. kanskje ikke så rart, siden det blir det samme hele tiden... men engelsk snop er nam. iaffall noe av det!

Julepresang fra Maia <3
Milkyway Buttons er best.! (men ikke for mye av gangen).


Litt hva som skjer fremover;
Torsdag 05.02 - Sminkekurs på AMT (troor jeg..?!) + øving og småungene
Fredag 06.02 -FRI !!! Skal spille tennis med Christina, Juni og Katrine. :D
Lørdag 07.02 + Tirsdag 10.02 - Jobb...
Torsdag 12.02 - Søndag 15.02 - Marita kommer hjem! <3> helgeøving m/masse dans :D
Tirsdag 17.02 - Jobb...
Torsdag 19.02 - Mandag 23.02 - Grethe & Camilla drar til Maia (og onkel & tante) i England <3
Tirsdag 24.02 - Jobb... (+ bestemor har bursdag, hurray!)
+ sikkert en hel haug med prøver og innleveringer og styr. i hvert fall prøve i matte, fransk, geografi.. ++? og innlevering i bevegelse og teaterkunnskap. jiha!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, tennis blir intressangt :P hehe.
Ikke lenge til du reiser til England :P litt under fire uker til vi reiser, mens med deg er jo det bare sånn en og en halv uke igjen ^^

camilla sa...

njaa , er litt mer . faktisk akkurat to uker fra idag :D