mandag 9. februar 2009

kake-kræsj

igår var det, som de fleste forhåpentligvis har fått med seg, morsdag. og vi hadde kjøpt kake. ja, KJØPT, hallo, hva skjer? vi pleier ikke KJØPE kake! det lager vi da jaggu meg selv! men det var ikke poenget. for idag tenkte jeg, før jeg begynte på matteøvingen (jaa, vi har prøve i morgen, i vektrorregning - altså regne med PILER! hørt noe så dumt? men det er faktisk litt gøy..) at jeg skulle lage meg en kopp maia-te som jeg så fint kaller det (engelsk te sendt fra maia i england), hvilket jeg gjorde. så fant jeg ut at jeg ville ha litt kake til også. et halvt minutt etter at jeg bestemte meg for det, lå hele marsipankaken oppned på gulvet... yeah, that's me!

sånn såg kaken ut omtrent (well, not really - bildet fant jeg på google).




hvordan kaken så ut etterpå fant jeg ikke bilder av på google (hallo, hva er det med folk og ikke vise bilder av ting som går gale, hvorfor skal alle være så perfekt? oO), men dere kan jo tenke dere...

5 kommentarer:

Anonym sa...

Kake? Vi hadde ikke kake. Vi hadde morsdags-lasagne. Som var veldig godt etter å ha vasket gulv på Hulen nesten hele dagen. Jeeze cheese.
Skulle ønske vi hadde lasagne i dag og...

camilla sa...

åå, nam! lasagne er jo supergodt da! hvert fall hjemmelaget. first price sin smaker INGENTING! men hjemmelaget ; nammenam !

Junemoren sa...

Haha, camilla. Haha!

camilla sa...

don't mock me , June :P

Unknown sa...

Pen jente, og fin blogg.
Linkings? ;-)