lørdag 7. februar 2009

tennis

jeg er en 'rising star' innenfor tennis, just sayin'. Katrine, Juni, Christina og meg var på bønes racketsenter idag og spilte tennis (egentrening i gymmen, fo'sho), som faktisk var ganske kjekt! jeg har alltid vært litt "nei, orker ikke, kjedelig" til tennis, men det var mye gøyere enn jeg så for meg! og jeg ruler. men hvorfor skulle jeg vel ikke det? nææt. vi hadde vel egentlig tenkt å spille 1 time, siden egentreningen sku være på 70 min, så da hadde vi fått 10 min til oppvarming og uttøying. men Juni sa til mannen at vi skulle ha 2 timer, hun, og jeg tror faktisk vi var der i 2,5! men hva gjør vel det så lenge vi har det gøy? dessuten; det er jo trening!



paint er gøy, men photoshop ville vært fint.

(bildene er ikke fra idag)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Så gøy så gøy så gøy! :D

camilla sa...

:D