søndag 15. februar 2009

gangsperr lizzm

jeg har SÅ utrolig gangsperr. i HELE kroppen. det er gøy... er å stiv at jeg klarer nesten ikke reise meg fra sofaen, etc. og jeg klarer ikke å klø meg på ryggen, som klør noe sykt akkurat nå... gaah.
vi har hatt dansehelg i helgen. dvs 2 timer intens dansing torsdag, 4 timer lørdag og 4 timer søndag. utrolig gøy, men også utrolig slitsomt. var kjekt å ha Marita hjemme igjen da, har ikke sett henne på.. uhm... 4 og en halv måned? noe sånt. og det er litt lenge, det! dessuten, før vi hadde dansing på torsdag, var det ca 2 måneder siden sist jeg danset noe særlig. så, ja. var på tide med litt dansing igjen!

uansett, nå må jeg skrive teater&bevegelse/norsk innlevering, som jeg helst bør bli ferdig med idag. må senest bli ferdig til torsdag, og på torsdag har vi også prøve i både fransk og historie. og jeg har bare idag og i morgen som jeg kan gjøre noe - på tirsdag er det jobb, og onsdag skal jeg se Guttene i Skyggen med Grethe, Kristina, Tanita og kanskje noen fler. litt stress, oh yes. MEN; på torsdag reiser jeg til England, så da går det egentlig fint likevel. da har jeg noe å se frem til! også er det en uke på skolen (eller fire dager, siden jeg ikke er der på mandaaag), også vinterferie. oh, heaven!

Ingen kommentarer: