søndag 1. februar 2009

countdown ; 19 dayz

Nå er det ikke lenge til jeg og Grethe drar til det vakre land og besøker vår enda vakrere Maia. Bare 18 dager - på torsdag er det to uker. Aah, jeg gleder meg mer enn noen aner.

Det er så rart å ikke ha henne her. Å ikke kunne bare gå ut og treffe henne når jeg føler for, å ikke ha henne bare noen kilometer bortenfor meg. Selvom jeg kanskje ikke hadde vært med henne hele tiden likevel, siden jeg tross alt ikke har tid til noe lenger... det er noe med det å i alle fall ha muligheten! Menmen.
Det er så rart... Alle jentekvelder. Byturer. Jenteturer. Bursdagsfeiringer. Alle ting hun normalt sett er med på... så er hun der ikke! Herregud, det høres ut som jeg skriver om en som er død. Men likevel, jeg savner henne jo!
Spesielt rart var det da jeg i høst skrev liste over alle som skulle inviteres i bursdagen min. Som vanlig, skrev jeg henne opp, men etter nærmere ettertanke måtte jeg jo stryke henne ut. Dvs, jeg inviterte jo henne da, men jeg visste jo hun ikke kom! Wellwell...

Men nå, altså... om 18 dager drar vi, om 19 dager (tror jeg - kanskje 20) treffer jeg Maia. Og etter det er det nesten nøyaktig 4 måneder til hun kommer hjem, og da har jeg henne her hele tiden! Selvom det er pretty annoying at jeg drar til Malta i tre uker bare 11 dager etter hun kommer hjem, og hun drar til Spania i to uker dagen jeg kommer hjem. Men, da kommer hun i hvert fall tilbake etter de to ukene, hun blir ikke borte et år! Og kanske skal hun jobbe der jeg jobber i sommer, så da kan vi jobbe sammen de to-tre siste ukene.

Ahh, det blir godt å se Maia igjen. Bare 19 dager nå!

Ingen kommentarer: