søndag 18. oktober 2009

Arna Musikkteater

jeg elsker Arna Musikkteater over alt på jord. om jeg ikke hadde begynt der i 2005, aner jeg faktisk ikke hvem og hvordan jeg hadde vært idag! jeg hadde nesten ikke hatt noen av de vennene jeg har, jeg hadde nok ikke vært så lykkelig og hatt så stor selvtillit, og jeg har faktisk ikke peiling på hva jeg hadde drevet med på fritiden! Arna Musikkteater har formet den jeg er. De har vekket min interesse for musikaler og dans, og jeg hadde nok aldri begynt på dramalinjen hadde det ikke vært for AMT. De har forandret meg totalt! Og jeg liker det. De tingene jeg virkelig liker, er musikaler og dans, og det hadde jeg nok aldri funnet ut om jeg ikke hadde begynt. Jeg er så utrolig glad for at søte Grete Michelsen startet musikkteateret, og jeg er så utrolig glad for at jeg begynte der! Jeg merker nå at jeg har blitt helt avhengig av det, både folkene, øvingene og øvingslokalet. Jeg er der kjempemasse, enten det er vi eller andre grupper som har øving. Jeg føler meg så utrolig hjemme når jeg er der! Det er helt fantastisk. Jeg kommer alltid til å elske Arna Musikkteater.


verdens søteste danselærer, Marita!


smartingen som startet AMT, Grete!


gammelt bilde av hele gjengen. (merk: gammelt. mange nye, og mange sluttet)

NB! Arna Musikkteater har nå byttet navn til Bergen Musikkteater! Jeg bruker bare Arna av gammel vane, og fordi det er det som føles rett for meg.

8 kommentarer:

Anonym sa...

hvorfor har den skiftet til Bergen når den ligger helt ute i ARNA? :P haha

camilla sa...

fordi ARNA er i Bergen, d'oh!
neida, men vi har så mange medlemmer som ikke er fra Arna :) også er det så mange potensielle sponsorer som sier nei med en gang de hører Arna :b ooog at vi kanskje skal starte opp gruppe i byn også. kanskje. that's why :)

Silje sa...

eg elsker at du elsker AMT! hadde d ikkje vært for de, hadde eg nok aldri møtt deg igjen ^^<3

camilla sa...

hihi ^^ det er faktisk sant!

Sunniva sa...

Sv : Tusen takk ! : D
bare til å komme ; ) om du kan da selfølgelig : )

June sa...

sv: Tusen takk, Camilla! :)

JEG OGSÅ ELSKER ARNA MUSIKKTEATER!

Vilde sa...

Elsker teateret ! det er så fantastisk !! <3 åååh ! eg kunne bodd der !! hele året tror eg ! :P Så flott at du lager et egent innlegg med det !! :D <3 gleder meg til i morgen :P
Glad i deg <3

camilla sa...

<3

jeg også! lett! :D