onsdag 14. oktober 2009

jeg vil vinne

godkveld mine søte . ja , jeg vet dere er lei av å måte stemme på ditt og datt , som Stortingsvalget, Kirkevalget, Litago-melken til Synne & Synne ( som dere kan stemme på her ) , men dere må stemme på én liten ting til . hver dag . og det er på denne linken . jeg er med i en konkurranse hvor jeg troor premien er tur for 2 til London (hvis ikke det var noe annet), men uansett hva premien er - jeg vil vinne ! bare på gøy . her kan man både "love it" og "hate it" , hvor førstnevnte gir 3 plusspoeng , og sistnevnte et minus . jeg har da designet en (faktisk to , men nr 2 er ikke publisert enda) sko , og dere må stemme som noen galninger (på "love it" knappen) på den . dvs, en gang hver dag . jeg ligger foreløbig på 43. plass av godt over 1000... woho . men det endrer seg fort og ofte ! så hjelp meg :) dere kan gjerne stemme "hate it" på alle andres sko om dere ønsker :) man kan stemme på alle skoene hver dag , men kun en gang per sko . yeah!


vakkert, eller hva? den heter mufflo shoe, navn etter Silje K. :)

Ingen kommentarer: