mandag 26. oktober 2009

random

jeg har blitt drittdårlig til å blogge den siste tiden, I know. det går liksom litt i perioder - enten kommer det ti innlegg om dagen , ellers går det minst ti dager mellom hvert innlegg. men det er vel bedre det, enn at jeg skriver masse bullshit som ingen bryr seg om? sånn som jeg gjør nå..

anywayz, da jeg kom hjem fra Malta lovet jeg vel nesten å legge ut bilder fra turen, siden jeg ikke gadd å skrive. såå, her kommer de! bedre seint enn aldri...


ut fra flyet


Grethe & Katarina


utsikt fra rommet på kveldstid


utsikt fra rommet på dagtid


Gozo


Gozo


Gozo


June, Laura, Inka, Inka, Sarah & Rocio. ballettime


båttur til Comino


Guro & Iris


Sliema


all I need is Walkers & Twilight!


Signe & en ukjent spanjol


Hanne


June


kortspilling ved bassenget (vi ble kastet vekk av vaktene rett etterpå, fordi tyrkerne kunne komme og voldta oss!!)


meg og Kata ved bassenget


Katarina 16 år - bursdagsfeiring på Pizza Hut!


Malin, June og Hanne i sine rette element!


Hanne, Katarina & Grethe


en sandstrand vi var på


hvor det kom en SVÆR bølge som dro masse sand oppå meg, og ødela håndklet mitt!


Dance Camp gruppen vår
Laura, Inka, Katarina, Iris, Guro, Grethe, June, Malin
Outi, Inka, Hanne, meg
(danskene og spanjolene var ikke på skolen denne dagen, men de var på gruppen vår!)


Isabella, Thea & Tine


to normale jenter på vei hjem fra Malta!


Twilight-addict - Madelein & Grethe


det tøffeste med hele turen, var når jeg satt på flyet på vei hjem, og Hanne kommer forbi meg og sier "filmstjernen i klassen din sitter framme i flyet" - Karoline & Kikkis tok samme fly som oss Frankfurt-Gardermoen & Gardermoen-Bergen !

2 kommentarer:

Anonym sa...

Stop rape! Say yes. (en litt dårlig, men morsom vits :P)

Morosamt at du tok samme fly som K&K da, snakket dere sammen/hilste dere?

camilla sa...

haha!

ja, snakket endel med de, før flyet lettet, og på Gardermoen :)