fredag 9. oktober 2009

dette ER feil

ah, jeg har så utrolig dårlig selvdisiplin! klarer ikke få meg til å gjøre noe for tiden. jeg klarer ikke stå opp om morgenen (sov til 1 idag, og skulle opp 11! hjelp?). jeg klarer ikke få meg til å jobbe med lekser (særemne.. iik). jeg klarer ikke utføre det hersens egentreningsopplegget vi har fått av Rutha, fordi jeg blir dårlig og svimmel hver gang jeg trener! hva skjer med meg? jeg har jo faktisk lyst til å klare det. jeg klarer virkelig ikke å få meg til å gjøre de tingene jeg ikke har så stor interesse for. ikke i det hele tatt. arrg, help me!!!


dette er litt meg for tiden...

btw, jeg har funnet et "nytt ord". det er så mange som bruker ordet "feil" som sånn "jentetur med vennegjengen, det er ikke feil det!" type ting (har riktignok kun sett ordet brukt av Arnafolk), og æsj så ekkelt det er! det verste er at jeg er 99% sikker på at jeg kommer til å begynne å bruke det selv...

5 kommentarer:

Vilde Havre sa...

Feil ? :) Bruker du ikke det ordet ? haha <3 eme, eg skulle komentere noe annet men no husker eg ikke ka det var.. :S JOO!! vi kan trene egentingen din sammen? annhver dag hos deg og hos meg ? :D tihi :) da klarar vi spagaten da <3 hihi :) <3 Og foresten no har eg KOMMENTERT !!!! :D:D VIHI!!<3<3<3

camilla sa...

ja, gjett om du har :D det tok sin tid , men det skjedde ! hoho . vi kan kanskje det da :) men jeg har litt annen trening også , ikke bare til spagat.. styrke og sånn . men dagene jeg trener er tirsdag , fredag og søndag . kan du da ?

Celine sa...

Sv: Jakken er i fra nettsiden piperlime.com :)

Vilde Havre sa...

Eg kan :) Ikke denne fredagen da, men ellers :D Hos meg eller deg på tirsdag ? :)

camilla sa...

hos meg ? :D resten av gjengen skal ut og se på bil da , så jeg har huset aleine !


- muckal (nesten musical)