søndag 4. oktober 2009

nettshopping

det frister så utrolig å begynne å bestille klær fra nettet i stedet for å gå i butikker. butikker er slitsomt, og finner du endelig noe du liker, orker du ikke prøve det. iaffall ikke jeg! også finner jeg så masse fint på nettet. spesielt fant jeg en del fint på forever21 igår. se søte kjolen:

også har CELINE 'dagens drømmeantrekk', hvor jeg finner mye fint! har akkurat oppdaget bloggen hennes, men liker den godt.

nå må jeg bare prøve å finne ut hva jeg skal gå med i Katrine sitt cocktailparty på lørdag! vet ikke hva jeg skal gå med, fine kjoler er ikke min sterkeste greie. har 2 stk, men nr 1 blir nok hakket for pyntete, og nr 2 har jeg brukt endel før. help?
nr.1 (fin holdning, ja):

nr.2 (nice pose her og, haha):

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha :D jeg har kjole nummer 1 bare i svart x)
Liker å bestille ting over nettet, men frakten på de fineste tingene er så dyrt :S måtte betale 300 kroner for levering av the Horrors skoene mine :S

Hva med kjoleshopping? :) om du så klart har lyst til å kjøpe en ny kjole, noe du så klart ikke trenger :P men sånn i tillefelle du er lei av kjolene eller noe sånt :D jeg skal i løp av uken kjøpe en ny strømpebukse + lete etter litt cocktail plast glass(på gøy xD om jeg finner det(tror du jeg finner sånn på hobby butikken? :p)), om du har lyst til å finne en kjole kan jeg godt slå følge? :D

Kristine sa...

Hei! Jeg har en blogg om nettshopping. Ta en titt på http://shoppingverden.blogspot.com. Mange kule tips!