søndag 17. mai 2009

hipp hipp hurra

jeg er så lykkelig! helt i ekstase! jeg trodde ikke jeg kunne bli glad for å se en person jeg aldri har truffet vinne en konkurranse, men jaggu kunne jeg det også. jeg fikk bare mer og mer angst, og ble mer og mer spent, for hvert poeng Alexander Rybak fikk idag. men da han passerte 300, og han offisielt hadde vunnet, og i tillegg slo ny poengrekord, da ble jeg glad, da. jeg satt og gliste, og kjente hjertet slå skikkelig inni meg. og da han kom på scenen og ble hyllet som vinner - jeg var så utrolig glad på hans vegne. så sier han: "om noen har lyst å treffe meg på Gardermoen klokken elleve i morgen, hadde det vært kjempekoselig." SÅKLART JEG HAR LYST! herre, tenk så gøy det hadde vært, da. noen som vil bli med til Oslo i morgen? hoho. men jeg er superglad for at han vant. og det sykeste; 387 poeng eller noe i den duren, det er jo helt ekstremt! nesten 400 poeng, jo! herre, for en fyr.

to ting kunne vært bedre;

1 - United Kingdom kunne veldig gjerne fått andreplassen.

2 - Synnøve Svabø kunne lukket munnen sin. jeg har vel forsåvidt ikke hatt noe verken for eller imot henne før, men nå her jeg. imot. jeg skjønner ikke hvorfor vi i det hele tatt må ha kommentatorer på Eurovision-sendingene, det irriterer ganske mye! men å ha de kommenterende litt innimellom kan jeg overleve. men når hun begynner å tyte og kakle som en gal hane samtidig som de leser opp poeng og sier ting - da blir jeg irritert. tilslutt satt jeg faktisk i stuen og ropte "hold kjeft!" til henne. uten at det hjalp, riktignok. så sier hun så uendelig mye teit og uinteressant! og når hun begynte å snakke om at hun satt i gullkjole og gullsko og hadde hvite tennissokker nedi BH-en - da ble det seriøst nok! forbannede kjerring, hvem som bryr seg katten om det da? vi vil jo mye heller høre programledernes kommentarer og samtale med Alex, enn å høre hva pokker hun har i BH-en! amatørkvinne. skaff deg et liv et annet sted. aldri mer på Eurovision, vær så snill!

- gratulerer med seieren til meg selv og Alexander Rybak. (dere har sett Se&Hør- eller Her&Nå-forsidene med "Alexander Rybak ulykkelig forelsket i ny jente", sant? well, den jenten er meg. helt sant. ;])
- ooog, gratulerer med dagen til alle andre, for nå er det 17. mai. wohoo :)

(for de som ikke klarer å trekke sammenhenger mellom ulike deler av teksten: nei, det er ikke meg Alexander Rybak snakker om. det er en intern spøk mellom meg og noen venninner.)

6 kommentarer:

Aisha sa...

er det virkelig deg alexander rybak snakker om? eller er det en spøk som ikke faller gjennom

camilla sa...

ehm, når jeg skriver "jeg trodde ikke jeg kunne bli så glad for å se en person jeg aldri har truffet vinne en konkurranse" (merk deg: jeg har aldri møtt fyren!!!), og jeg også snakker om ham som om at jeg absolutt ikke har noe imot ham (han er liksom ulykkelig forelsket, ikke lykkelig), tror du da, helt seriøst, det er meg? :) det var en spøk ;)

aisha sa...

tror du virkjelig jeg leste hele blogginnlegget? :P

Anonym sa...

jeg synes det er gøy med kommentatorer :D og telefonene!
Herregud! Det var så gøy å vinne :D vi klappet og lo, og ble helt yrrrr når vi vant. Jeg ble nesten på gråten selv, når jeg så han var på gråten ^^

Jeg ble så stolt! :)

-flannie, som minner meg om Fanny! Som jeg gikk i klasse med på ungdomsskolen :)

camilla sa...

veit vel ikke, jeg, hva du leste. du har jo lest noe, obviously, og jeg kan vel ikke lukte hva du leste av det :) men når det er så store saker, og du "har funnet utav mysteriet" bør du jo kanskje sjekke om du faktisk har det eller ikke da ;b

aah, jeg også, superstolt over fyren :)

Silje sa...

Har du lagt merke til, at det er bare ett av de bladene som sier han er ulykkelig forelsket, det er deg. Det andre sier han er lykkelig forelsket, det er meg. og det at han feiret med mysisk skjønnhet. Det er og meg ;)