søndag 31. mai 2009

MUSICAL HIGHLIGHTS

nå er det under en uke til forestilling, og jeg gleder meg sykt. faktisk! etter mandagsøvingen forrige uke har jeg funnet ut at jeg tror faktisk dette blir veldig bra likevel, selvom jeg de siste ukene har tenkt at det kom til å gå piss. og når vi fikk øvd gjennom det med kostymer på torsdag føltes det hele veldig mye bedre. så dette blir bra!

så altså, det dere må gjøre er å komme og se på. og være et fantastisk publikum, såklart!
vi har forestillinger kl 18.00 disse dagene;
Lørdag 6. juni
Søndag 7. juni
Torsdag 11. juni
Fredag 12. juni

det koster 150 kr for voksne, og 75 for barn under 12 år. litt dyrt, ja, men dere bør komme likevel. kom, kom, kom!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg kommer nok en dag ;)

camilla sa...

jeeii , det er bra :) dra med deg mange andre også ! :D