mandag 1. juni 2009

countdown

idag er det akkurat én måned til jeg drar til Malta! ahh, gjett om jeg gleder meg, da. tre hele uker med herlige jenter, varme dager og dansing. skal bli så bra!

det er 2 mnd og 9 dager (elns?!) til jeg reiser til Øya med herlige jenter fra klassen. det skal bli gøøøy!

det er 5 dager til premieren på Musical Highlights (kom og se!), som jeg også gleder meg masse til. blir en hektisk, men supergøy forestilling (så sant jeg blir frisk..), så det blir bra!

kanskje det viktigste av alt; om 10 dager kommer Maia hjem. om bare 10 dager, det er helt sykt! det er liksom.. ingenting. ah, jeg gleder meg. hun er så søøøøt. :)

om 10 dager skal vi også ha forestilling med dukketeatergreiene på Langhaugen, det blir kjempespennende! har aldri hatt noe forestillinger og sånt for de, så det blir kjekt.


har funnet ut at 11. juni skjer det en god del... eller liksom, viktige ting, da.
- DSC (Doll Shakespeare Company - gruppen vår på ddukketeatergreiene på skolen) har forestilling på Langhaugen.
- jeg har innleveringsfrist på biblioteket (wohoo, big deal! men jeg må huske det, liksom).
- Arna Musikkteater, med meg i spissen (bare tuller), har forestilling på Musical Highlights (KOM, KOM!)
- MAIA KOMMER HJEM ! <3

så mye å glede seg til - det er herlig, det.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hahha, jeg ler når jeg tenker på Langhaugen 11 Juni :D haha. Gleder meg da ^^
Har forresten snakket med ENDA en til som går på Langhaugen, på allmenn, som gleder seg veldig:D haha, hun damen vi snakker med er vist spansklæreren hans :P hehe. Og så gleder han seg ekstra mye når han hørte det var Romeo og Juliet, og ble litt sånn: NO!!! har dere tullet med stykket xP haha.

Øya :D bare 2 måneder? Shit :DD

camilla sa...

haha, genialt! ah, det blir så utrolig gøy :D både Langhaugen og Øya. haha :b

Grethe sa...

Herre som jeg gleder meg til 11. juni! Og egentlig til alt med sommeren!:) :) Jeg gleder gleder gleder meg:D

camilla sa...

jeg veet , jeg også :D blir fantastisk , alt sammen <3