onsdag 3. juni 2009

konkurranse, faktisk

nå tenkte jeg at jeg skulle ha en liten konkurranse. ikke noe sånn stort og typisk som "alle store bloggere" driver og har (rart formulert?!), men bare en liten...
altså, jeg har ingen særlig kule eller bra bilder av meg selv fra forestillinger og sånt, spesielt ikke fra forestillinger med amt. så det dere må gjøre, er å knipse det kuleste bildet av meg på Musical Highlights-forestillingen. jeg kårer 1-3 vinnerbilder (avhengig av hvor bra bilder dere tar), og vinneren(e) får en is. eller noe sånt. er ikke jeg kreativ, liksom. så finn frem kameraet, kom deg til ytre arna og knips i vei mens du nyter en fantastisk forestilling!


dette er det kuleste forestillingsbildet jeg foreløbig har, såå.. tatt av en dude i Bygdanytt.

(og nei, jeg er ikke ferdig med blogg-fiksingen enda...)

4 kommentarer:

Grethe sa...

dødsbra idee:P Smart Jens!!
Jeg skal se hva jeg får til..:)

camilla sa...

haha ! best det :)

Christina sa...

gå og les bloggen min, sucker.

(jeg skal se hva jeg kan få til. en is kan en jo ikke si nei til)

comorki eller como r 'ki (som r, oki?)

camilla sa...

fine , doublesucker

eller comorki som i nesten McCormack? d'oh