mandag 8. juni 2009

det var en gang en dramatiker

alle vet om de filmene "det var en gang et menneske", righty? hvertfall, jeg synes du burde lage en ny sånn serie, med "det var en gang en dramatiker". jeg har kommet opp i skriftlig eksamen i teater i perspektiv, altså teaterhistorie og teateranalyse, og kunne sårt trengt en film om teaterhistorie, selvom jeg har lånt 7(!!!) bøker på biblioteket. fooor, det er nemlig veldig mye lettere å få med seg ting av å se på film enn å lese i lærebøker og faktabøker. so, somebody, please give me "det var en gang en dramatiker"!

7 kommentarer:

Anonym sa...

enig!
Selv om jeg synes det er gøy å lese Rolf sine tekster om de forksjellige tidene :P

Sitter og teller hvor mange sider jeg har igjen å lese på :p har 30 sider igjen ca nå xP

Anonym sa...

forresten, har du sett at RObert kom opp? :P haha, er ikke han sluttet da?

camilla sa...

åjaa , du leser bare kompendiene ? :b jeg leser de bøkene jeg lånte på biblioteket , jeg :b haha . kanskje jeg burde finne frem kompendiene , jeg også...

kom Robert opp? men han har ikke sluttet heelt , han sku liksom "gå ferdig året" - altså ta de prøvene han treng , og ta eksamen . eller noe sånt... så får håpe for hans skyld han kommer på onsdag :) hehe :b

Anonym sa...

men kompendiet er jo liksom pensumet våres, men jeg leser også to av bøkene jeg lånte i dag, om jeg synes at det er for lite stoff som står i kompendiet + en bok mamma hadde hjemme om Teater, i en fin utgave, selv om bare 6 av sidene er teater historie :P hehe.

Baki boken er det masse koslige stykker, hvor jeg så vi heller burde spillt Knutsen og Ludvigsen med dukketeateret våres x) hehe.

Anonym sa...

haha, i tillegg er det en historie om Mummidalen baki boken :D haha som heter: Teater er det viktigste i verden.
;)

camilla sa...

åå, jeg tror faktisk jeg har den Mummidalen-historien i en liten bok et sted... eller hadde en gang i tiden. wii :)

camilla sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.