tirsdag 30. juni 2009

Malta i morgen!

jeg reiser i morgen!!! gjett om jeg gleder meg, da. kuleste folkene på jentetur til Malta (H) neida. men det blir gøy :) tar flyet til Oslo 10.30, tror jeg, også skal vi være der noen timer. så tar vi flyet derfra til Frankfurt 14.25 elns, også skal vi være der ca 3 timer, før vi tar flyet til Malta, hvor vi lander like før 10 :) eller 22 da. ganske lang reisedag, men vi skal jo treffe kjempemange folk, dessuten vet vi hva som venter, så det skal bli bra. tviler på det blir noe blogging derfra, men det ser vi nå hva som skjer. jeg skal iaffall kose meg masse. :)

snakkes om 3 uker!

2 kommentarer:

Anonym sa...

god tur :) du må kose deg masse!!

så snakkes vi hvertfall til Øya :D :D :D

Anonym sa...

forresten, så var ordbekreftelsen min på den siste kommentaren: rusnese xD hahahha

(nå er det begali)