lørdag 27. juni 2009

bilder, gitt

herre, jeg har ikke blogget på nesten to uker! og det føles mye lenger. elendiiig... men ja, siden det har skjedd så masse, jeg har masse å blogge om ++, så legger jeg heller ut bilder og sånn, for folk gidder ikke lese lange innlegg. i know you, guys. og bilder er jo litt kjekt anywayz.


Jeg har vært på Stord. og, vel.. da tar man bilde av skoene sine.


Mine søte fettre - Øyvind & Sindre .


Søte kusino mi - Helle .


Haha, så søte de er.


Meg og Vilde på Marens Sweet 16. er vi ikke søte?


Vilde lånte kameraet mitt.


Cami, Kata, Isi. såå vakre.


Meg hos Maren. jaddå..


Margit i sin nydelige kjole.


Timmy - Silje sitt hamster. Jeg har passet ham den siste uken.


Sullo & Dullo. meg og Vilde i egen person.

nå må jeg rydde rommet, begynne å pakke... etc. Skal til Christina i kveld, gleder meg! og på onsdag drar jeg til Malta med mine herlige venninner. gleder meg kjempemasse! wii.

Ingen kommentarer: