lørdag 6. juni 2009

fantastisk premiere!

nå har jeg nesten nettopp kommet hjem fra premiere, og det gikk kjempebra! okei, enkelte ting gikk litt skeis og vi gjorde litt feil, men publikum merket ikke noe som helst til det, for alle hadde så ekstremt masse energi hele tiden, så da gjør det ikke noe! publikum var helt gal og ellevill der de satt, og vi fikk den beste responsen og applausen man kunne tenke seg. det var sååå utrolig herlig! jeg trodde ikke dette skulle bli en veldig bra forestilling, men nå føler jeg det går kjempebra, det er helt fantastisk gøy å stå på scenen, og de som har sett det til nå har vært superfornøyd, så jeg tror vi alle har hatt litt for negative tanker om denne forestillingen før idag. nå bare gleder jeg meg til de neste!

- kom og se, du også! i morgen (søndag), torsdag og fredag, kl. 18.00 hver dag!


kommer bilder når jeg har...

3 kommentarer:

Grethe sa...

Jeg elsket forestillingen Camilla:D Nå har jeg foresten drevet reklame om den på bloggen min! Hihi^^! Husk kameraet ditt i morgen da:D

Anonym sa...

Jeg skal komme en dag :)

camilla sa...

jeeii :D goodie !