mandag 15. juni 2009

innlegg nr. 100!

dette er mitt 100. innlegg! jeg skulle egentlig feire det, men jeg vet ikke helt hvordan, så. dere får bare få en liten oppdatering på hva som har skjedd den siste tiden, for det er endel. faktisk.

vi er ferdig med alle forestillingene på Musical Highlights! egentlig utrolig trist, det gikk så sinnsykt fort. men det har vært utrolig gøy da, kanskje gøyeste forestillingene jeg har vært med på. faktisk. :)

Maltagjengen hadde filmkveld på lørdag. utrolig kos! og idag er det bare 2 uker og 2 dager til vi drar, gjett om jeg gleder meg! herlig. må snart begynne å pakke da, det kan jo bli et problem.. haha.

idag var jeg i byn med Katrine. etter det dro jeg på Holmen, hvor vi hadde en slags avslutnning, med grilling, med ungdomsgruppen + lyd/lys på teateret. utrolig koselig. og veldig trist at vi ikke får sett hverandre igjen før i august. hjelp!









nå glemte jeg selvfølgelig det viktigste: at Maia kom hjem på torsdag. vi tok imot henne på flyplassen, og det var utrolig herlig å se henne igjen! herlig. :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hehe, virket koslig :)
Grilling er alltid kjekt! Mhm!

Forresten, jeg har laget kort til slappfisk 1 og slappfisk 2. Kan godt sende å vise hvordan det er, om du er hjemme en gang i morgen kveld, evt. send melding om jeg ikke er pålogget :p

Silje sa...

får si d no då... grattis med det 100'de innlegget ditt ^^