mandag 8. juni 2009

eksamensstress

jeg innser at eksamen er et håpløst kapittel for meg, jeg klarer virkelig ikke konsentrere meg. mine foberedelser fungerer noenlunde slik: lese, face, blogg, face, blogg, lese, blogg, face, blogg, tv, blogg, spise... ja, du skjønner. så nå tenkte jeg å faktisk slå av pc'en, spise litt, finne frem kompendiene, legge meg nedpå sengen og lese så mye jeg klarer før jeg sovner. så, i morgen skal jeg og Silje (og Katrine?) på kafé og diskutere teaterhistorie. jeg tror faktisk det blir ganske koselig. og etter onsdag har jeg nesten 100% sommerferie. herlig!



slenger med et bilde av Christina og meg fra ArnaRock '09, som jeg akkurat streifet forbi.

2 kommentarer:

Anonym sa...

jo jo ! Jeg er med!
Men jeg vil vite når? :P
Realismen er bæsj! åååå så kjedelig og langt!

Anonym sa...

Jeg håper jeg virkelig ikke kommer opp i eksamen ;)
SV: Jeg synes bloggen din var fin jeg ;)