mandag 1. juni 2009

take the challenge

Marie har utfordret meg, og som den fantastiske personen jeg er, stiller jeg alltid opp! vel...
1. Gå inn på "Mine Bilder".
2. Trykk på den 6. mappen.
3. Velg det 6. bildet.
4. Legg bildet inn på bloggen, og skriv litt om det.
5. Velg 3 nye personer som du videresender utfordringen til!

altså, her er bildet:

dette bildet er da fra jule(?)avslutningen til klassen til min lillesøster. jenten fremst i bildet heter Synne, og er en av min søsters beste venninner (sammen med Eline, Jenny og MaleneH, siden det er veldig interessant for dere å vite), og jenten bak er da min søster Rebecca. juleavslutningen ble holdt i deres klasserom på Ådnamarka Skole, og bildet er altså tatt der. jeg har kanskje hatt det samme klasserommet en gang i tiden, men jeg husker ikke helt. de har hvert fall endret det, for de er 40 elever i klassen, så de har slått sammen to klasserom. anywayz, dere trenger ikke vite mer, dere vet allerede mer enn dere var interessert i. men nå er det omtrent bevist; man kan skrive ekstremt mye ut fra et lite og uinteressant bilde. så det så!

jeg sender utfordringen videre til:

Maia, Christina og June. Enjoy!

Ingen kommentarer: