fredag 15. mai 2009

uken som har gått

denne uken har vært fæl , har bare gått nedover og nedover for hver dag som gikk ... har vært noen små lyspunkter , da . heldigvis .

mandag : norsk tentamen . følte meg ikke klar for det i det hele tatt , men det gikk nå så som så . senere måtte jeg jobbe med symbolisme-prosjekt , fransk (som jeg ikke gjorde - som gjorde meg enda mer irritert , faktisk) og øve til historie-prøve .

tirsdag : hadde framføring av symbolisme-prosjekt , som jeg følte ikke gikk bra . hadde matte , hvor jeg har falt helt ut og ikke skjønner noe som helst . fikk tilbake fransktentamen , hvor jeg fikk 4(-) , og hadde håpet som en gal på 5 . arrg arrg . lyspunkt : fikk 5/6 på symbolisme-fremføring , som vil si at jeg trooor jeg får 5 i teater i perspektiv , hvor jeg var overbevist om at jeg kom til å få 4 . var på jobb , som forsåvidt var ok , men jeg sa ja til å jobbe på lørdag , så har ikke frihelg likevel . boooring .

onsdag : var på Raftostiftelsen og lærte om situasjonen i Hviterussland , som forsåvidt var ganske interessant , bortsett fra at det var litt kjedelig fremstilling , så jeg sovnet . lyspunkt : det stod en ganske fin fyr og skjærte opp tomater og agurker der . fikk tilbake samf.fag-prøve , fikk 4+ . håpet på 5 , men satser på jeg får 5 i standpunkt likevel . hadde 2 timer historie hvor vi bare diskuterte oppgaver . men jeg lærte sjukt masse på den ene , wohoo . hjemme ; leste til historieprøve , som jeg ikke klarte å konsentrere meg om . lyspunkt : var med Lise & Malene , som var veldig kjekt , lenge siden sist .

torsdag : hadde fransk , hvor jeg på en måte er veldig interessert i å lære , men samtidig for sur og irritert på læreren til å gidde . fikk vite at jeg ikke kom opp i skriftlig eksamen , som vil si jeg kommer opp i muntlig , som jeg absolutt ikke vil ! i tillegg til at fransklæreren nå er overbevist om at mange av oss kommer opp i fransk muntlig.. usja . hadde historieprøve , som ikke gikk veldig bra . med læreren stående like bak seg i 10 min mens en skriver prøve på pc , er heller ikke beroligende . var på amt , hvor det den dagen var 23 dager til premiere , og folk fremdeles ikke klarer å konsentrere seg og følge med , så jeg holdt på å klikke fullstendig . helsikkes amatører !! (bare tuller , er ganske glad i dere) .

fredag : ikke en altfor fæl dag , heldigvis . hadde 2 timer norsk hvor vi rettet en elendig nynorsktekst - hvor alle feilene og sære formuleringer var ganske så frustrerende . resten av dagen gikk med på jobbing med dukke-/masketeaterprosjektet . tror det går ganske bra med oss , faktisk , which makes me very happy . resten av ettermiddagen gikk til is-spising og byn-tid med hovedsakelig Katrine & Juni , men også Christina , Kikken , Illimar & Hanna (elns , venninne av Illi anywayz) .

nå tar jeg noenlunde ferie fra skole , eller iaffall skolearbeid . irriterer meg at jeg har en måned før jeg skal opp i muntlig , for da må jeg liksom fremdeles jobbe litt med alle fagene jeg har mulighet for å komme opp i muntlig til . meen , skal nok overleve .

3 kommentarer:

Christina sa...

Haha! Dette har sannelig ikke vært noen hyggelig uke for deg, nei:) Men se på den lyse siden; fra nå av kan det bare gå oppover:)

PS: Les blogginnlegget mitt - det er dedikert til deg

Anonym sa...

Jeg elsker å jobbe med The Doll Shakespeare Company ^^
Så ler jeg alltid litt for meg selv at den gamle klassekameraten min (og Juni sin) er skikkelig excited over at vi skal trolig nok spille der xD :D

-twellub, som minner meg om Caleb, som minner meg om tegnerserien W.I.T.C.H. Haha, den var jeg HEKTA på på barneskolen :p hadde stor drøm om å bli en sånn Kanadakars(?) vokter. Hahaha!

camilla sa...

Chris: det gikk nedover - leste nett at vi skal ha derivasjonstest på onsdag ;/ men NÅ kan det gå oppover! haha . innlegg dedikert til meg, how cute :D

Kat: haha, kor arti :b det blir kjekt :D synes vi har det ganske kjekt , jeg også ^^ håper bare vi blir skikkelig ferdig, men det bør gå greit :)