mandag 23. mars 2009

arna på en solskinnsdag

det er nydelig vær idag. litt kaldt, kanskje, men likevel fint. selvom jeg merket at det var fint vær når jeg var i Fyllingsdalen også, var det ikke før jeg kom til Arna og jeg satt på bussen forbi Arnavågen (sjø/innsjø/vann whatever u like to call it, i arna) det gikk opp for meg hvor fint det faktisk var. se Arnavågen ligge helt blå og fin og reflektere den blå himmelen med bare noen få, søte, små hvite skyer på, og solen som skein lenger bak.. herlig! fikk så utrolig sommerfølelse, og følelse av fri fra skole og alt stress, og bare herlig dager i solen. det var så fint at det som fristet aller mest var å sitte på bryggen på Øyrane sammen med venner og spise is, mens beina henger og dingler ned fra bryggen. jeg gleder meg utrolig masse til det blir skikkelig sommer og jeg faktisk kan gjøre det uten at det er for kaldt, og uten at jeg har en gnagende tanke i bakhodet om at jeg egentlig burde gjort lekser. aah, sommeren er herlig!



Ingen kommentarer: