lørdag 7. mars 2009

i'm in love with a fairytale

jeg liker aleksander rybak. det har jeg gjort i en uke. før det hadde jeg hørt om han, dvs jeg hadde hørt kristine snakke om han på jobb, men hadde ikke hørt sangen eller noe. og mgp finalen så jeg ikke, siden da var jeg i england. jeg kom hjem, og han var på alle forsider, men jeg gadd egentlig ikke bry meg særlig. så så jeg senkveld for en uke siden, og da forandret ting seg. nå er jeg helt frelst. tingen er, jeg liker ham ikke for utseende, eller på grunn av sangen og alt sånt. bare av personen han er. han var bare så sjarmerende type, og nå er jeg sjarmert. av typen, ikke utseende og sang. men, når det er sagt; han har ikke et ille utseende, og jeg er helt hekta på sangen! men jeg hørte ikke hele før idag. faktisk. jeg høres sikkert helt forelsket ut, jeg er ikke det. for man forelsker seg ikke når man ikke kjenner folk, haha. men nei, seriøst - jeg er ikke det. men en ting skal innrømmes; jeg hadde absolutt ikke hatt noe imot å treffe ham!

vakkert. --> http://www.youtube.com/watch?v=wtVDRha4PIA

*jeg vet forresten ikke om han heter aleksander eller alexander. alle skriver forskjellig. trodde det var aleks, men nå vet jeg ikke lenger. uansett - dere vet hvem jeg mener.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Må si meg enig at den sangen der er fengende. Hehe.

camilla sa...

mm, den er det :D

Grethe sa...

Jeg elsker den sangen! Hadde heller ikke hatt noe imot å møte ham nei:P

camilla sa...

haha , no , i wouldn't think so either :P