onsdag 25. mars 2009

hurray

alle sammen! dere må se verdens kuleste reklame; http://www.youtube.com/watch?v=r4XGBXIFZkM . jeg satt og gliste fra øre til øre første gang jeg så den! dere har sikkert sett den allerede da, men. watch it!

jeg hadde matteprøve igår som gikk piss, men nå sa Remi at de tidligere prøvene ikke har noe å si, så hvis jeg får 5 på heldagsprøven får jeg 5 i standpunkt også. så da har jeg fortsatt en mulighet! jeg er lykkelig. jeg skal ha 5 i matte, og jeg skal ha 5 i fransk. så nå skal jeg, frem mot tirsdag, lese mye på teaterhistorie. så skal jeg etter det jobbe masse med matte og masse med fransk, sånn at heldagsprøvene går bra. hurray!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg DIGGER den reklamen! =D

Oooo! Orbekreftelsesordet mitt er foresten: trall:D

camilla sa...

jeg også! :D
ooh! passet jo deg da!

Silje sa...

eg må få i at eg virkelig elker den reklamen xD