mandag 16. mars 2009

bållukt in da house

jeg lukter bål. det minner meg om min tid som speider... bortsett fra at det er varmere her enn på speiderturer. eller forresten, kanskje ikke så veldig nå lenger...
jeg kom ut fra badet iste, og så piper brannalarmen. og den er HØY skal jeg si dere, tror faktisk den kunne klart å vekke meg om natten, og det skal mye til, det. så tusler jeg opp trappen, og der slår røyken inn fra ovnen. jeg prøver iherdig å vifte vekk røyken, men det funket svært dårlig, spesielt når det etterpå kom en SVÆR røyksky inn og flammer holdt på å falle ut etc, så vi måtte åpne døren og koble fra brannalarmen. og den døren sto åpen ganske lenge for å få ut lukten, og det ble ganske kaldt. og det lukter enda.

nå ser jeg brannkamp. eller det er pause nå, da. de spiller dritdårlig, og det er bare et under og flaks at de ikke ligger under med mer enn 1-0. Erik Mjelde scoret for Sandefjord... jeg er ikke superstolt av å "være fra" Arna, samme sted som ham, nå, nei. huffhuffhuff...

nå skal det gjøres lekser. jeg hadde egentlig god tid idag, siden vi var ferdig litt over 12, men så ble jeg med mamma og martin til lagunen en "snartur". det tok imidlertid LANG tid, og vi gjorde INGENTING utenom at martin kjøpte sko og jeg kjøpte et HSM-kort til meg selv. så nå må jeg forberede presentasjon av Amalie Skram, redigere regikonseptet og øve til eldre historie - prøve. tjohei, så gøy! men jeg slapper litt av med historien , og tror jeg skal drite i å ha presentasjon av historisk person - det er jo ikke avsluttende før neste år anyway. befriende tanke!

6 kommentarer:

Christina sa...

det er bra du tenker på samme måte som meg når det kommer til skole, så er ikke jeg den eneste som driter i alt som ikke er avsluttende.
sitter og følger med på samme kampen. får satse på at de tar seg sammen nå i andre:)

camilla sa...

hehe, du gjør det i det minste bra selvom du ikke gjør noe :b haha. men det er utrolig deilig å kunne drite i noe!

Silje sa...

Eg føler at alle såg den kampen xD
Camilla, ka E d Arna har gjort mot Mjelde..? heerlighet...

camilla sa...

vel... de gjorde han god da, det er jo en ting...

Grethe sa...

HahaxD HSM kort ja:P Skulle tro du var 10 år og ikke 17.. hohoh^^

camilla sa...

ehm , altså HSM er liksom det kuleste som fins da ;D hallo liksom !