søndag 8. mars 2009

nemlig

jeg har fått beskjed av mamma om at jeg skal være ferdig med alt av lekser til klokken 20:00 i kveld. det vil si, om 17 minutter. og jeg får ikke til noe. kanskje jeg ikke burde sittet og blogget nå da? men jeg vet at jeg ikke blir ferdig til dess uansett, så da føler jeg at det ikke gjør noe om jeg bruker noen minutter på dette. nå har jeg bare 16 minutter på meg. ha ha , jeg ler høyt, ikke sjans i havet om jeg blir ferdig. okei, jeg lo faktisk ikke høyt. jeg lo ikke i det hele tatt. det orker jeg ikke, for jeg er så drit lei av lekser. og sånt tull. når jeg er ferdig med denne innleveringen skal jeg slutte å gjøre lekser. bare gjøre lekser hvis vi har innleveringer eller prøver. haha, det er jo det jeg allerede gjør! too bad, camilla. du kommer aldri til å få en avslappende hverdag. ikke før om ca 470 dager eller noe, da er jeg ferdig på videregående, og da kan jeg slappe av. nei, vent... du må jo studere også. haha, how fun. du kommer aldri til å komme videre i livet. lekser og stress kommer til å prege deg til du dør. mohahaha. kanskje du til og med dør ung, og aldri får se italia? ha ha ha. kos deg med leksene, camilla, de vil alltid være der for deg.

Ingen kommentarer: