søndag 22. mars 2009

stressfaktor på topp

stress, stress, stress. for et liv!

jeg føler livet mitt består av stress. derfor gleder jeg meg som en hest til jeg er ferdig på videregående, og er fri, fri, friii! driter nesten litt i at jeg kommer til å skilles fra klassen også da, fordi det kommer til å bli en så stor lettelse å bli ferdig! men, det er enda et år og tre måneder til...

anywayz, denne helgen har vært ekstrem. eller egentlig ikke, men det har vært nok. fredag var jeg på skolen og hadde forestilling, men vi sluttet heldigvis tidligere enn jeg hadde trodd, som var ekstremt herlig! så var det bursdagsbesøk til Silje på kvelden, som var veldig koselig.
lørdag jobbet jeg fra 12-20, og jeg tror det er de lengst åtte timene jeg noensinne har jobbet. butikken var fullstappet med kunder heele dagen, og alt var totalt kaos, og jeg fikk ikke gjort halvparten av det jeg ville. skulle egentlig i bursdag til Grethe også, men måtte bare droppe det fordi det skjedde så mye annet denne helgen. også var det forsåvidt egentlig øving idag også, men det kunne jeg jo ikke siden jeg jobbet.
søndag var jeg på øving fra 11-18, før jeg suste videre til byn for å se Langhaugen-forestillingen Come Together, som var veldig bra. mange flinke, som blant annet Malin, June, Christopher (damn, han har utviklet seg noe sykt!), Daniel (trodde ikke han kunne synge også!), Monica, Mads... for ikke å glemme Ingri, søsteren til Ena, som sang helt fantastisk.

så, i morgen skal klassen i par ha "yoga-undervisning", som kan bli en interessant opplevelse. dessuten skal vi ha sånn samtale-ting med lærerne i drama, sånn refleksjon-ting etter monolog-prosjektet. oog jeg har bare den teite dataen hjemme nå, og den kan ikke åpne filer, så jeg kan ikke åpne den og se hvilke spørsmål jeg må forberede svar på. hoho, kan bli gøy! etter skolen må jeg hjem og øve, øve, øve til matteprøven jeg skal ha på tirsdag, og kanskje også litt på samfunnsfagen jeg skal ha prøve i på onsdag.
tirsdag er det samfunnsfagprøve, også skal jeg jobbe etterpå. hurray! og FADER, jeg skal ha fremføring om Amalie Skram. det hadde jeg glemt... æsj bæsj .
onsdag skal jeg ha samfunnsfagprøve. begynte faktisk å øve tidlig... så fant jeg ut at jeg leste på feil kapittel! gidd å begynne på nytt kapittel når vi skal ha prøve i et gammelt et, da.. ahr. anywayz, vi skal ha forestilling på kvelden da... med monolog-driten. men jeg vet ikke helt om jeg kan enda, tror jeg må droppe det. samme gjelder fredag.
torsdag er det heldigvis ikke så spesielt mye, men skal på teateret da.. oog vi skal være der fra 3 for å lære vekk noe dansegreier til andre peeps. hurray!
så, jobb i helgen. og neste uke skal vi ha prøve-eksamen i teaterhistorie, så jeg må lese, lese, lese. gaah, det må gå bra, VIL ha 5 i teater i perspektiv. huhu, skjer ikke. well well.. fikk forresten 6- på mappetekstene mine i norsk, for de som vil vite det. jeg er superhappy!

nå er jeg såå klar for påskeferie! (hvor jeg skal jobbe, jobbe, jobbe.. :S)

Ingen kommentarer: