tirsdag 3. mars 2009

syk

long time, no blog. jeg har bare utsatt det pga jeg må blogge om england og jeg har ikke giddet enda, fordi jeg ikke gidder. og fordi jeg ikke la innpå bildene før idag. og jeg vil ha bilder. men jeg kan skrive om england en annen dag. onsdag, tror jeg, for da skal jeg uansett skrive innlevering på pc'en, og noe må jeg jo ha som avbrekk innimellom. så det så.

nå er det ferie, og jeg er syk. er det ikke typisk? jeg er liksom aldri syk, og når jeg først er det, så er jeg syk i ferien. oh my, oh my. så nå har jeg vært syk siden.. onsdag? sånn egentlig. da begynte det, med hodepine og var litt uggen. men jeg tenkte det var en vanlig onsdags-hodepine (får alltid vondt i hodet på onsdager, fordi vi har litt ekkelt lys i klasserommet, og onsdagen ser vi på pc'er/powerpoint på tavlen hele dagen), så jeg prøvde å holde ut, selv mange timer med stress og mas i ytre arna med ungene som hadde forestilling (de var forresten veldig flinke!). men på torsdag var det likedan, og når jeg da var ferdig med øving med småungene, og satte meg ned og slappet litt av siste halvtimen før ungene hadde forestilling, ble jeg så dårlig og frøs så sykt at jeg nesten måtte vurdere å gå hjem i stedet for å se forestillingen. men jeg holdt ut! men da jeg kom hjem etter det var jeg så dårlig og hadde fått feber, så jeg klarte ikke engang legge min søster, så hun måtte klare seg selv, mens jeg la meg ned på sofaen hvor jeg sovnet og sov en stund før jeg gikk ned og la meg.
fredag var jeg så svimmel at jeg ikke klarte å stå oppreist mer enn maks 30 sek før jeg måtte sette meg igjen. å sitte var forsåvidt ikke så veldig behagelig det heller, så jeg lå for det meste (hvilket resulterte i at jeg sov fra jeg sto opp kl 8 til rundt kl 13-14). resten av helgen har jeg klart å bli bedre og bedre, nå er jeg ganske bra. nå bare hoster jeg som en gal i tide og utide og har vondt i halsen og er litt ustø av og til i toppen. så satser jeg på at jeg overlever på jobb i morgen også, så skal nok det gå fint. jeg må dessuten rydde rommet mitt i morgen før jeg går på jobb... tempting.

- host host fra meg.

1 kommentar:

mohd adha sa...

hai camilla!! how are you?are have a emeil?and facebook?i hope you can be my friends...nice to meet you